Exposure

Eksponeringsmuligheder – for dig der ønsker øget synlighed på eCarExpo

Ved at være synlig i vores kanaler får du øgede muligheder for at nå ud og engagere både nye og eksisterende kunder under messen. Vi tilbyder forskellige eksponeringsmuligheder, som er skræddersyet, så dit brand fremstår tydeligt og skiller sig ud fra mængden. Kontakt vores sælger ved interesse. 

Kids corner

Sponsorering af børneområdet 

Eksponering på væg og disk.
Mulighed for egen børneaktivitet.
Præsentation som partner for børneområdet i messeavisen og i SoMe.
100 fribilletter til weekenden.
Opbygning og aktivitet fra eLife er inkluderet.
Personale til børneområdet er inkluderet.  

Screen entrance

Eksponering på skærme 

Animeret materiale, film op til 50 sekunder.
Præsenteret på eLifes skærm i foyéren.
Præsenteret på messecentrets skærme.
Præsenteret på eLifes egne skærme i messehallen.
Mp4-format foretrækkes.  

Car outside

Eksponering foran indgangen   

Eksponeringsområde for køretøj.  

Car inside

Eksponering på køretøj i foyéren 

I afmærket område. Kun få. 

Bikes

Sponsorering af cykelbanen 

Eksponering i form af print på indhegning på hvert tredje bannerafsnit.
Skilte ved start og mål.
Dit brandnavn ved cykelbanen på oversigtkortet.
Mulighed for konkurrencer og præmieoverrækkelse. 

key ribbon

Eksponering på nøglesnor  

Uddeling af nøglesnor i foyéren.
Udstilleren varetager selv produktionen af båndene.
En eksklusiv service til en større partner – inkluderet i sponsorat. 

Footsteps

Eksponering på fodspor 

Brandede fodspor fra foyéren til messehallen, der viser den korteste vej til din stand. Fodsporene printes og limes til gulvet (tæppet). Design og størrelse skal godkendes af os inden tryk. (Kun ét firma) 

Banner

Banner – nyhedsbrev/hjemmeside

Nyhedsbrev. Der er mulighed for, at du som udstiller kan købe plads i nyhedsbrevet som en yderligere eksponering af dit brand, produkter eller ydelser til en skarp målgruppe. Området til rådighed er et inter-aktivt banner, der linker videre til en af brandet defineret hjemmeside. Vores database indeholder e-mailadresser på cirka 30.000 personer. Omkring 50 procent af disse er privatpersoner, der har besøgt eCarExpo.

Hjemmeside. For at øge din synlighed både før din deltagelse på eCarExpo og mellem messerne, er der mulighed for at blive set på eCarExpos hjemmeside: ecarexpo.dk. I den seneste 12-måneders periode har vi haft cirka 400.000 besøgende, der søgte information om udstillere, biler til prøvekørsel og billetkøb.

Mejsel

Besøgsundersøgelser

Hvad mente de besøgende om din tilstedeværelse på eCarExpo? 

Analysevirksomheden Mejsel har siden starten i 2016 gennemført grundige undersøgelser blandt eCarExpos besøgende med henblik på, at vi bedre kan fordybe os i og forstå de besøgendes oplevelser af såvel branchedagene som forbrugerdagene. Det giver os et objektivt og mere retvisende billede, der stammer direkte fra den besøgende på messen.

Icons