
Eksponeringsmuligheder – for dig der ønsker øget synlighed på eCarExpo
Ved at være synlig i vores kanaler får du øgede muligheder for at nå ud og engagere både nye og eksisterende kunder under messen. Vi tilbyder forskellige eksponeringsmuligheder, som er skræddersyet, så dit brand fremstår tydeligt og skiller sig ud fra mængden. Kontakt vores sælger ved interesse.

Sponsorering af børneområdet
Eksponering på væg og disk.
Mulighed for egen børneaktivitet.
Præsentation som partner for børneområdet i messeavisen og i SoMe.
100 fribilletter til weekenden.
Opbygning og aktivitet fra eLife er inkluderet.
Personale til børneområdet er inkluderet.

Eksponering på skærme
Animeret materiale, film op til 50 sekunder.
Præsenteret på eLifes skærm i foyéren.
Præsenteret på messecentrets skærme.
Præsenteret på eLifes egne skærme i messehallen.
Mp4-format foretrækkes.

Eksponering foran indgangen
Eksponeringsområde for køretøj.

Eksponering på køretøj i foyéren
I afmærket område. Kun få.

Sponsorering af cykelbanen
Eksponering i form af print på indhegning på hvert tredje bannerafsnit.
Skilte ved start og mål.
Dit brandnavn ved cykelbanen på oversigtkortet.
Mulighed for konkurrencer og præmieoverrækkelse.

Eksponering på nøglesnor
Uddeling af nøglesnor i foyéren.
Udstilleren varetager selv produktionen af båndene.
En eksklusiv service til en større partner – inkluderet i sponsorat.

Eksponering på fodspor
Brandede fodspor fra foyéren til messehallen, der viser den korteste vej til din stand. Fodsporene printes og limes til gulvet (tæppet). Design og størrelse skal godkendes af os inden tryk.

Banner – nyhedsbrev/hjemmeside
Nyhedsbrev. Der er mulighed for, at du som udstiller kan købe plads i nyhedsbrevet som en yderligere eksponering af dit brand, produkter eller ydelser til en skarp målgruppe. Området til rådighed er et inter-aktivt banner, der linker videre til en af brandet defineret hjemmeside. Vores database indeholder e-mailadresser på cirka 30.000 personer. Omkring 50 procent af disse er privatpersoner, der har besøgt eCarExpo.
Hjemmeside. For at øge din synlighed både før din deltagelse på eCarExpo og mellem messerne, er der mulighed for at blive set på eCarExpos hjemmeside: ecarexpo.dk. I den seneste 12-måneders periode har vi haft cirka 400.000 besøgende, der søgte information om udstillere, biler til prøvekørsel og billetkøb.

Besøgsundersøgelser
Hvad mente de besøgende om din tilstedeværelse på eCarExpo?
Analysevirksomheden Mejsel har siden starten i 2016 gennemført grundige undersøgelser blandt eCarExpos besøgende med henblik på, at vi bedre kan fordybe os i og forstå de besøgendes oplevelser af såvel branchedagene som forbrugerdagene. Det giver os et objektivt og mere retvisende billede, der stammer direkte fra den besøgende på messen.
